1 Eylül 2011 Perşembe

Bagaj Problemi



Neymiş efendim!? Herşeyimi götüremezmişim!


Neymiş!? Bütün çizmelerimi yanıma alamazmışım!


Hanıııım hanıııım! 5 aylığına! Belki de daha uzun gidiyorum ben oraya! Çizmelerimi de alırım, en sevdiğim tuniklerimi de, 5 türlü montumu da!


20kg bagaj + 6kg kabin...


Olmaz! Mümkün değil arkadaş sığmam! Sığamam!


Sığamadım işte...O 20kilo bagaj, bende oldu 28kilo...en aşağı 28 yapabildim. Daha da indiremem. Çıkar ama inmez.


Ha diyeceksiniz ki herşeyini alma...tabi, o da ihtimaller arasında ama bu durumun beni pek tatmin edeceğini düşünmediğim için, farklı alternatifler arayışına girdim.


Ekstraya giren kilo başına alınan ücretin 10euro olduğunu öğrendim. 


Ama C planından önce denemeye değer gördüğüm bir B planım var: Vakumlu Saklama Ambalajı!


      Sloganı: Size tam 4 kat yer kazandırır!


Şu anki durumumuz bundan ibaret...  




Gecenin ilerleyen saatlerinde vakumlu ambalajların ne derece işe yaradığını göreceğiz.


=Cleo=




..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder