1 Eylül 2011 Perşembe
Bagaj Problemi
Neymiş efendim!? Herşeyimi götüremezmişim!
Neymiş!? Bütün çizmelerimi yanıma alamazmışım!
Hanıııım hanıııım! 5 aylığına! Belki de daha uzun gidiyorum ben oraya! Çizmelerimi de alırım, en sevdiğim tuniklerimi de, 5 türlü montumu da!
20kg bagaj + 6kg kabin...
Olmaz! Mümkün değil arkadaş sığmam! Sığamam!
Sığamadım işte...O 20kilo bagaj, bende oldu 28kilo...en aşağı 28 yapabildim. Daha da indiremem. Çıkar ama inmez.
Ha diyeceksiniz ki herşeyini alma...tabi, o da ihtimaller arasında ama bu durumun beni pek tatmin edeceğini düşünmediğim için, farklı alternatifler arayışına girdim.
Ekstraya giren kilo başına alınan ücretin 10euro olduğunu öğrendim.
Ama C planından önce denemeye değer gördüğüm bir B planım var: Vakumlu Saklama Ambalajı!
Sloganı: Size tam 4 kat yer kazandırır!
Şu anki durumumuz bundan ibaret...
Gecenin ilerleyen saatlerinde vakumlu ambalajların ne derece işe yaradığını göreceğiz.
=Cleo=
..
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder