Gidince neyle karşılaşacağını bilmemek korkutuyor insanı.
Anneyi özleme düşüncesi koyuyor.
Sevgiliyi burda bırakma fikri hiç hoş gelmiyor.
Sokaklarda 5-6 ay kedi köpek göremeyecek olmanın tatsızlığı sarıyor.
Yatağımı bırakmak üzüyor.
Yastığımı götürmek istiyorum, olmuyor.
Buradaki damak tadını uzun süre unutma fikri zorluyor.
Olmuyor, özetle olmuyor.
Gitmeden rahatlanmıyor.
O yüzden yakın dostlara doğru ufak bir kaçamak yapılıyor. İçiliyor, içiliyor, vidalar gevşetiliyor!
Ve evet...şimdi çok daha iyiyiz.
Sizi çok seviyorum ve çok da özleyeceğim gitmeden görebldiğim ve göremediğim tüm yakın dostlarım. İyiki varsınız!
Orada olduğum sürece ne zaman gelmek isterseniz kapım açık...ki çoktan rezervasyon yaptıranlar oldu bile. Fırsat bulursanız hepinizi beklerim!
=Cleo=
..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder