30 Ağustos 2011 Salı

Vize ve Uçak Bileti


Aslına bakarsanız vize dönemimi pek hatırlamak istemiyorum.


Konsolosluk Maslak - Giz 2000 Plaza'da, 5. katta.


Eğerki yolunuz düşerse...sıraya girip işleminizi halledebileceğiniz iki gişe var içerde, aman diyim sakın ha orta yaşlı, gözlüklü, sarı dalgalı saçlı polonyalı memurun olduğu gişeye gitmeyin.


Diğerinde her kim olursa olsun, kör topal, hatta Notre Dame'ın kamburu bile olsa ondan iyidir; o'na gidin.


Ha baktınız es kaza o kadına çattınız, benim gibi zorlanıyorsunuz...artık dördüncü beşinci gidişiniz olacak...


...Polonezköy'e bir uğrayın derim.


Öyle tatlı Polonyalılar'ın yaşadığı bir kasaba ki, yardım ricanızı geri çevirme ihtimalleri kesinlikle yok.


Sanki tüm sıcakkanlı nadir Polonyalıları bulup İstanbul'daki bu kasabaya koymuşlar.Geri kalan tüm Polonyalılar benim için şimdilik konsolosluktaki dehşet kadın kadar soğuk ve itici.


Leonardo Dohoda'ya tekrar tekrar teşekkürlerimi sunar, kendisi ve ailesi için tüm iyi dileklerimi seferber ederim.


Bu pofuduk amca'nın Polonezköy'de çok şirin bir oteli var. Mümkün mertebe biraz tuzludur diye tahmin ediyorum fiyatını ama dediğim gibi kendisiyle daha önceden hiçbir tanışıklığım bulunmamasına rağmen konsolosluktaki kadından bıkmış olmamın verdiği bir hırsla Polonezköy'ün yolunu tutmuşken ve rastgele bir yardım eli ararken karşıma çıkıp imdadıma koşması ne kadar iyi niyetli olduğunun yegane kanıtıdır.


Bu kadar uzun cümle kurmayı kimden öğrendim bilmiyorum.


Hiç hoş değil.


Neyse...


********************************************************************************


Uçak bileti'ne gelirsek...daha önce Polonya'ya gitmiş olan arkadaşlarımın tavsiyelerine dayanarak Polonyanın kendi havayolu olan LOT Airlines'ı tercih ettim.


Biletimi, gidişime hemen hemen on gün kala Ekobilet aracılığıyla gidiş dönüş toplam 299£'dan aldım.


Çok iyi bir fiyat diyemem. Konsolosluktaki Polonyalı kadının gazabına uğramayıp daha erken davranabilmiş olsaydım, eminim çok daha ucuza bulabilirdim.


Ama bu da fena görünmüyor.


3 Eylül 2011, Cumartesi günü Atatürk Havalimanı'ndan kalkıyor uçağım...


17.30'da...Warsaw aktarmalı. Aktarma süresi 1,5 saat olmak üzere, uçuşumuz toplam 5 saat - 15 dakika sürmektedir.


Lot Airlines iyi yolculuklar diler...




=Cleo=







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder