Yazılı olanı kafadan geç zaten...yıllardır bildiğin proficiency.
Hoş onu geçemeyenler de var ya neyse :S
Sözlü mülakatsa; giren hocaya göre sıkıntı olabiliyor.
Ben çok şansa geçtim.
Final kağıdımı sınav sonrasında gözlerimin önünde okuyup, notlayıp 60 aldığım halde, sırf arıza çıkarmak için notumu sisteme F olarak giren bi hocam vardı zamanında.
Sebep : şu önceki yazımda bahsi geçen çok mübarek eski sevgilimi terketmiş olmam.
Benden uçanla kaçan kurtulmaz. Ne yapıp edip hakkımı alırım. Not işini hallettim; biraz kanlı olsa da... dersten de kurtuldum, hocadan da...
Mülakat günü gelip çattığındaysa beni pek nahoş bir sürpriz bekliyordu.
"Mülakat 505 nolu sınıftaymış." dedi Jasmin.
"Bizim fakültede 505 diye bi sınıf yokki!?"
*****************************************************************
505 nolu gizemli sınıf, meğer sınıf değil pek değerli hocamın odasının numarasıymış.
Mülakatı biri Hollandalı, diğeri Türk iki asistan eşliğinde ta kendisi yapıyormuş.
"Eveeeet" dedim, "Buraya kadarmış benim erasmus maceram. Size iyi yolculuklar."
Bu adam beni hayatta geçirmez bu mülakattan adım gibi eminim. O kadar nefret ediyorki benden :S
Sanırsam bunda bir dönem altından daha kıymetli kedilerinden birini besleyip diğer dönem geri vermiş olmamın payı da vardı biraz.
Hayır çünkü bana beslediği kinin sebebini eski sevgilimle olan kanka muhabbetinden ve kedisini alıp geri vermemden başka açıklayacak olay yoktu.
***************************************************************************
Bilin bakalım benden önceki son arkadaş mülakata girip çıktıktan sonra sıra bana geldiğinde ne oldu?
Öyle kutsal öyle tatlı öyle şanslı öyle ballı bi yavruyumki ben... ayağa kalkıp odaya doğru attığım bir adımla hocanın dışarı çıkıp koşarak uzaklaşması bir oldu.
"Kih kih kih, keh keh keh, heh heh heh, hoh hoh hoh..." her şekil gülmüşümdür herhalde o an içimden.
Telefon gelmiş paşama. Çok üzüldüm.
Mülakatımı tatlı dilli Hollandalı bayan ve diğer hocamla yaparken işi garantilemiş olmanın huzuruyla yerime iyice yayılmıştım.
Öyle ki "Neden Polonya?" diye sorduklarında, pişkin pişkin "Seviyorum işte Polonyalıları." tarzı saçma bir cevap verip olayı noktaladım.
Halbuki alakam olmaz. Hatta pek hazzetmem de Polonyalılardan. Bugüne dek pek bir haşırneşirliğim olmamış olsa da seveceğimi de tahmin etmiyorum.
Bi kere çok beyazlar...ayrıca çok sarılar...ayrıca çok pembeler, çok turuncular falan.
Neyse yani öyleler.
*********************************************************************
Bana garezik obsesyon sahibi arıza hocam kapıdan girerken, ben diğerlerine teşekkür edip odadan çıkıyordum.
Birbirimize teğet geçiştik. O günden sonra da bir daha yüzünü görmedim...
...desem yalan olur.
Gördüm hatta bayağı laf koydum.
Ben böyle manyak böyle psikopat görmedim arkadaş.
Hangi hoca öğrencisinin arkasından dedikodu yapar!!??
Hayır tanıyan bilir, akıllı uslu edepli hanım hanımcık bi kızım.
Ama edepsizlik edene de edersin işte...edersin! O kadar.
gaggia titanium | stoneage steel wv, copper
YanıtlaSilGaggia Titanium Bronze. Gaggia titanium copper stone. Made in steel. It has งานออนไลน์ a stainless steel handle with microtouch titanium trim as seen on tv a titanium cookware polished plate and titanium gr 2 a metal welding titanium bar.