30 Ağustos 2011 Salı

Biri Ortalama mı dedi??

 "Hadi Cleo, Erasmus'a gidelim!" dedi Jasmin derse girmeden önce suratındaki son derece hevesli ifadeyle.


"Hadi len!" dedim, "Ne Erasmusu, bi dünya F'im var! Bu ortalamayla beni değil bi Avrupa ülkesine, Somali'ye bile almazlar!"


Tamam biraz dramatize ettim o an belki durumumu. Bi dünya diye abarttığım F'lerim yalnızca iki taneydi. Ama burslu okumanın ağır psikolojisi altında ezilirken o bile fazla geliyordu.
Ayrıca hala Erasmus için en az 2.50 ortalama gerektiğini sanıyordum ve benimki yalnızca 2.11'di...o da sağolsun beni bıkıp usanmadan ders çalıştırmaya çalışan eski sevgilim sayesinde. (Kendisi Yeditepe'nin gözbebeğiydi mübarek! O yüzden tez zamanda kurban ettik...keh keh) Neyse çok fazla maziyi anıp, daşak geçmeye gerek yok...her ne kadar canını acıttıysak da saygımız sonsuz kendisine.


Benim popomda pireler uçuşurken meğer ortalamayı 2.00'ye çekmiş bu şerefsizler.Hiç de çaktırmıyolar helal! Biz de hala Erasmus'a inekler gider sanıyoruz. Ne enayiyiz.


Şu an ortalamam 1.95 ...ama çatır çatır da gidiyorum işte.


Meğer önemli olan başvurduğun dönemki ortalamanmış.


2.11'le bahar döneminde, bir sonraki güz dönemi için başvurdum.


Takip eden güz döneminde 1.99'a düşürdüm.


Ardından gelen bahar döneminde 1.95'e düşürdüm.


Ve işte başvurusunu yaptığımız güz dönemi gelip çattı.


Hayırlı olsun efendim.


Bu da her dönem ders seçiminde çıkardığı binbir türlü zorlukla beynimi ambale eden, özetle bu notlarla senden bi zikim olmaz demeye getiren danışmanıma kapak olsun!


Ben bu notlarla bi dönem de olsa Kayışdağı'ndan firar ediyorum. Sense eşek şansımla alternatif hocalardan alıp patır kütür geçtiğim derslerinle çocukların zavallı ruhlarını sömürmeye devam et!


=Cleo=





3 yorum:

  1. yeditepedeymişsin aa dedim aynı okuldayız. her neyse. hangi danışman o bu arada merak etmedim diil hani. kesin benim danışmanımdır çünkü bildiğin benim danışmanı tarif ettin.
    erasmus içinse gönlüme su serptin bebişim, not olayında kaderlerimiz aynı çünkü. sana iyi yolculuklar(ki belki çoktan gitmişsindir) darısı başıma diyorum.

    YanıtlaSil
  2. reklamcıysan aynı değildir danışmanımız :) türevleri mevcut demekki kusursuz okulumuzda.
    cumartesi 17.30 gidiyorum. henüz istanbuldayım.
    teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. evet zaten diğer yazılara da şöyle bi bakınca henüz gitmediğini gördüm. yolun açık olsun, kısa bi süre de olsa kayışdağından uzakta ne şekilde olursa olsun huzuru bulacaksındır buna emin ol:) bize bu sövmeleri yaptıranlar utansın diyelim. bol bol gez dolaş keşfet eğlen tadını çıkar, yeni bi ülke görmek her zaman güzeldir ve insana çok şey katar.

    YanıtlaSil